Don't worry, be happy!


Keyifli bir hafta sonundan herkese merhaba! Umarım güzel zaman geçiriyorsunuzdur.Yoğun geçen bir haftadan sonra cumartesi günümü dinlenerek geçirdim ama tabii ki aklımda yeni kombinler varken bunları sizlerle paylaşmamak olmazdı :) 

Hi to all of you! Hope you're enjoying your time. After a busy week, I spent today by relaxing but I couldn't end it without sharing another outfit with the ideas in my mind :)

Artık hava oldukça erken kararıyor ve günü değerlendirmek istiyorsak acele etmek gerek. Bu postun fotoğrafları da akşam üstü çekildi. Hem yağmura hem de geceye dönmeye hazırlanan gökyüzü, işte böyle bir manzara oluşturdu!

Since the sun sets rather early these days, we need to hurry up to enjoy the daylight. The photos of this post were taken before the sunset. Thanks to both the forthcoming rain and the evening, there were shades of gray at the background.



Karanlık havalar hiç bana göre değil! Böyle günleri renklendirmek için ne gerekirse yapmaya çalışırım. Bu kombinde olduğu gibi, renkli kıyafetler ve pozitif mesaj içerikli aksesuarlar bu konuda en büyük yardımcılarımdan :) 

Gloomy days aren't my cup of tea! I do my best to encolor days like today. Colorful outfits and positive accessories give me a hand with this :)

Zümrüt yeşili deri ceketimin doğum günü hediyem olduğunu daha önce burada yazmıştım; severek kullanıyorum. Deri ceketler modası geçmeyecek klasik parçalardan. Siyah renk en popüler renk şu anda ancak renklileri de cezbedici!

I've written here before that my emerald green leather jacket was one of my birthday presents; I'm loving it. Leather jackets are timeless items! The most popular color is black but colorful ones are also charming!

Hardal rengi çantamı geçen sezon çok beğenerek almıştım. "Happy" kolyem ise yenilerden; daha önce "love" ve "cool" yazanlarını da görmüştüm ama sanırım en çok hoşuma giden bu. Aklınızda olsun, bu sezon bu tarz kolyeler oldukça moda! 

I bought my mustard bag last year. My "happy" necklace is newly-bought; I've seen other types like "love" and "cool" but I like "happy" best. Keep in mind that necklaces with messages are so "in" this season!

 Don't worry, be happy!
Deri ceket/Leather jacket: Koton
Kazak/Jumper: Mango (burada/here)
Etek/Skirt: Koton (benzeri burada/similar here)
Çanta/Bag: Kuzen Ayakkabı&Çanta
Çizme/Boots: Derimod
Çorap/Tights: Penti (burada/here)
Kolye/Necklace: Hello Accessories (Karşıyaka) 








Hepinize "mutlu" ve renkli günler! Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler :)

Wish you "happy" and colorful days! Thanks for dropping by :)

Puhusever


Comments

Popular posts from this blog

W for the weekend!

The HAPPY NEW post of the YEAR

Mellow yellow